2017. július 25., kedd

5 természetes FEJFÁJÁSCSILLAPÍTÓ módszer

A nyár tipikusan híres arról, hogy frontok jönnek-mennek, az arra érzékenyek pedig akár napokig képesek fejfájástól, ne adj Isten migréntől szenvedni. Aki még ennél is "áldottabb", időjárástól függetlenül számíthat a látszólag ok nélküli szenvedéstől, melyre a természetes gyógymódok között (számomra bevált) praktikákat hoztam és kipróbálhatjátok, mielőtt a bogyókhoz nyúlnátok. 

1. Víz, víz, víz
Nem mondok vele újat, hogy a fejfájás gyakori kiváltó oka a dehidratáció. Ezért, ha már a megelőzésről lemaradtunk, érdemes a legkorábbi tünetek tapasztalásánál minél több vizet fogyasztani.

2. Alvás, szem pihentetés
Migrénnél van, hogy a látásunk is romlik a kínok katására, ezért , ha van rá lehetőség, dőlj le 1-2 órára és szunyókálj vagy csak hunyd le a szemed egy kellemes zongorajáték társaságában és kapcsold ki az agytekervényeid. Olykor a sok stressz és aggódás ront az állapoton, amit relaxálással és meditációval enyhíthetünk.

3. Friss levegő
Nincs jobb a friss hegyi levegőnél, de persze, ha a munkanapodon délután rád tör a fájdalom, nem fogsz autóba pattanni és a Mátráig utazni. A cél, hogy igyekezz elkerülni az erősen szennyezett légkört, a szmogot, a cigifüstöt és erős illatokat, mint például parfüm vagy illatosító.

4. Menta
Akár levelét morzsolgatva és beszippantva , akár víz ízesítésére, de teaként sem utolsó a sorban. Amellett, hogy hűsít és élénkít (ami nyáron egyénként ugyancsak jól jön), segíti az emésztést és fertőtlenítő hatású.

5. Masszázs
A szemüreg, orrnyereg, halánték masszírozása csodákra képes, a fejfájás típusától függően. Ha kéznél van a párod, akár az egész koponyádat átmasszíroztathatod vele, mert minőségi segítség a kínzó percek alatt.





Ti mit szoktatok bevetni a fejfájós napokon? Írjátok meg velünk kommentben! :)
Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg másokkal is!



Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!
Alexandra

2 megjegyzés:

  1. Kedves Szandra!
    Nekem már kevés a természetes gyógy mód...muszáj vagyok migrén megelőző tablettát szedni...de a sós víz régebben nekem be vált. Sokat ennyhitett a fájdalmon. 1,5 -2l vízhez egy evőkanál sô és lassan a nap folyamán iszogatni.

    A masszás is remek, na és a friss levegő is....a menta teát imádom :)

    Köszönöm szépen hogy ezt a cikket is olvashattam!
    További szép napot Kívánok Neked Mára!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp kipróbálom legközelebb a sós vizes praktikát.

      Köszönöm, hogy megosztottad velünk! <3
      Legyen csodás heted!

      Törlés